Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkodtam ezn sokat hogy írjam vagy ne írjam,mert kurvasokan lehülyéznek majd emiatt de bízom benne hogy a józan ész felülkerekedik.....

Szóval, a Nagy Dízel Botrány (mostantol NDB.) keretében az egész sajtó, számomra meglepő és teljesen érthetetlen információkat pushol az egyszeri emberkék fejébe.

1. "A Dízel rossz káros mint állat,sokkal károsabb mint a benzin..."   

Hááát.... nemtom... lehet... És lehet hogy a 4,5liter gázolajat fogyasztó kocsim károsabb mint a 7,5-8 litert fogyasztó benzinesek? Ezt már nem hinném... először is: A dízel autó 60%ban fordítja az üzemanyagot mozgási energiává és 40%ban hővé. A Benzines pont fordítva...60% hő, 40% mozgás. Alapvetően ezért fogyasztanak többet a benzines kocsik. Ilyen egyszerű. És bizony 20% az kurvasok.... szóval tömören: Egy faszt! Ez kamu!

2. "A Dízel autók gyártási technologiája miatt eleve nagyobb a gyártás során keletkezett környezetszennyezés"

Ez alapbol bullshit.  Van két hót egyforma kocsi, minden ua, kivéve a motor kb 5-7%át. Most hagy ne magyarázzam el, ha nem értesz hozzá úgysem fogod érteni. fogadjuk el ezt így.

3. "Mivel a Dízel autók magasabb élettartamúak ezért többet szennyezik a környezetet."

A legszebb hogy ezt meg az előzőt egy cikken belül állította a magasankvalifikált szerző.... Baszki az nem baj hogy ha tovább tart akkor nem kell másik helyette? Egyszerűen megfogalmazva: minden dízel autó élettartama kb 3-4 benzines kocsiéval egyenértékű. még szép hogy ennyi idő alatt többet pöfög....

Valaki tegye már fel magában a kérdést: Vajon az miért van hogy az Összes( még a kibebaszott Amerikában is) munkagép,kamion,teherautó,teherhajó,minden, amit hosszú távolságok megtételére,a lehető leghosszabb élettartamra, baszottnagy terhek cipelésére, terveztek: az DIESEL.

Na ez vajon mitől van?

Mert sokkal de sokkal hatékonyabb, magyarul kevesebbet köll tankónyi! Ergo olcsóbb az üzemeltetés,következésképp olcsóbb a szállítás.

Senki ne értsen félre, teljes mellszélességgel támogatom az elektromos autók elterjedését, Ha lenne rá pénzem már azzal járnék.... De nem azért mert kevésbé szennyez...egy frászt...mert még a dízeltől is olcsóbb.

És itt meg is érkeztünk a miértekhez.

A NDB kirobbanása várható volt, az EU próbálta a dízelek térnyerését lassítani a piacon olyan faszságokkal mint az EURO6 névre halgató co kibocsátási norma. Persze a nagyköbcentis dízelekkel kurvára nem lehetett teljesíteni egy ezres KIA pinokkió co kibocsátását,ezért aztán előbb feltalálták a részecskeszűrőt,aztán meg az AD Blue-t. Mindkettő a Bulshit Technologies találmánya.... Miért? A részecskeszűrő persze összeszedi a szénport meg a káros anyagok nagyrészét,csak éppen ha nincs kitisztítva kb 5000km után eldugul.... Mit tegyünk? Hát építsünk az autóba öntisztító programot! Így aztán amit 5000 alatt a részecskeszűrő kiszűrt,azt a tisztító program 10km alatt kipucolja....igen...ugyanoda...az utcára...Persze erre is gondoltak az okosok és úgy állították be a gépet hogy folyamatos üzem kelljen legalább 5-10 percen át az autónak a tisztító program elindításához....csakhát... nem számoltak az emberi evolúció új alfajával a GigaBMWusz Seggarcus-szal,akik bizony a belvárost nemigen hagyják el 6-8ezer köbcentis kicsikéikkel.....így aztán szépen sorban beszart mindegyik....

Az AD Blue már ismerősebb lehet az egyszer hírfogyasztónak,igen ezek voltak a "csalós" dízelek. A menü kb ua. csak ezúttal kiküszöbölve a dugulást és a 3kilós alkatrész cseréjét heti kétszer. Röviden: olyan programot írtak az autó vezérlésének hogy tesztpadon a kívánt értékeket produkálja...azt annyi... Persze az már egy másik történet hogy ezek az autók ha valóban ezt az értéket hoznák fixen, jártányi erejük is alig lenne....Mert nemtom feltűnt e valakinek de egyetlen hír sem szólt arról hogy mondjuk a VW Lupo 1,2es dízele is csalós.... Vagy a másik verzió a Fiat Panda 1,3 Mjet....  csakis a 2liter feletti dízeleket buherálták meg,ezek ugyanis nem az egyszeri ember pénztárcájához mért autók, (persze újkorában) ergo 2tonna minimum,musz belepréselni 150-200 pacit mert amúgy a fasz se vesz meg egy ilyen batárt ha nem bír haladni....ugye....

És szépen lassan de biztosan a dízelek kezdték kiszorítani a piacról a benzinmotorokat... De ha nics benzinmotor akkor nincs benzinfogyasztás sem....és az baj....nagy,nagy baj....

És lőn! egyszer csak kirobbant a NDB,és azóta is vadul tolják az agyadba minden szinten: VEGYÉL BENZINEST!!!

Vajon vala ki megnézte már hogy egészen véletlenül a kibaszottnagy és patent, amerikai környezetvédelemben, mégis mennyire tudják a benzines kocsik hozni az EURO6-ot?Mert szerintem semennyire,és lám máris megtaláltuk Trump papa miért lépett ki a klímaegyezményből...a biznic ,az biznic gyerekek....lehet majomkodni rakétákkal de a szponzoroknak virítani kell az eredményt...ennyi....

Miért nem azt mondják: vegyél elektromost..............?

Persze van köztes megoldás,vegyél hibridet...4literes benzinmotor,és az elektromos hajtás vegyesen fogyaszt kb 7-8 litert... Na ez pölö, az emberek teljes hülyének nézése...miért kellene bárkinek is egy ilyen szar? Asszed véletlenül csináltak ilyeneket? Faszt. Azért kellett hogy legyen mire mutogatni: Nézzétek itt a környezetbarát autó de nem kell senkinek....!

Na,mindegy. Most beindult a Tesla gyártása,eljöve a szebb jövő....

Hááát....várjunk ezzel kicsit,mert én pölö,baszott kiváncsi vok mikor nyírják ki a faszit....Mert kinyírják az tuti... és akkor jön valaki, aki megveszi az egész céget azt kijeleni (kb. már másnap) hogy bocs de ez kurvaveszteséges...és annyi...bezár a bazár....

Nekem speciel egy Euro 4es(nincs pöcsömöccse részecskeszűrő, meg ad blue...faszt! ) Merci C-Class van 2,2dízel. eszik 4,5-5,5 között,mondjuk én nagyrészt vidéken tekerem bele a kilcsiket, városban a 7-8at beveszi. Cserébe 150 paci nyihog a géptető alatt és nemigen van probléma a gyorsulással.... De ha nagyrészt városban járnék...akkor,de csakis akkor vennék kisköbcentis benzinest.

Mert akkor az éri meg,és nem ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://lokomatutit.blog.hu/api/trackback/id/tr3913199691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.